כמה תשלמו על ביטוח טלפון נייד בחו"ל

יצא לכם לשמוע על אנשים שנסעו לחו"ל ועשו ביטוח לטלפונים הניידים שלהם? מעולם לא עשיתם את זה כי עד היום הטלפון הנייד שלכם לא היה מאוד יקר אך לאחרונה רכשתם טלפון איכותי ויקר? אם כך, כדאי שתדעו: שווה לעשות ביטוח כזה ולא מומלץ לוותר עליו.

 

מדוע כדאי לעשות סוג כזה של ביטוח?

עוד לפני שננסה להבין כמה תשלמו על ביטוח טלפון נייד לחו"ל, חשוב להבין את המשמעות של ביטוח כזה. העניין הוא שהיום יש אנשים שקונים טלפונים ניידים גם ביותר מחמשת אלפים ₪ ולכן המחשבה לאבד את הטלפון הנייד ולא לקבל עליו כיסוי ביטוחי היא בלתי נסבלת. מטבע הדברים, ככל שאתם נמצאים יותר בתנועה וככל שיש לכם יותר חפצים לדאוג להם ולקחת אתכם, הסיכוי לאבד או לשכוח דווקא את הטלפון הנייד גדל. זה בדיוק מה שקורה בנסיעה לחו"ל ולכן ברור מדוע בשנים האחרונות עוד ועוד אנשים עושים ביטוחים כאלה וגם לכם כדאי לבדוק זאת מקרוב.

טלפון שנישבר

 

מה יכול להיכלל בפוליסת הביטוח שתעשו לטלפון הנייד?

כשמדברים על פוליסת ביטוח שתעשו לטלפון הנייד ניתן לראות שיש לא רק מספר חברות ביטוח שאליהן תוכלו לפנות, אלא יש גם סוגים שונים של ביטוחים שביניהם תוכלו לבחור. ההיגיון אומר שאם אתם כבר משקיעים בעניין הזה זמן וכסף, כדאי יהיה לעשות את הביטוח הכי מקיף שמציעים לכם. לכן שווה לבדוק האם הביטוח כולל רק את גניבת הטלפון הנייד או גם את האובדן שלו? והאם, כאשר עושים ביטוח לטלפון הנייד, המחיר יכול להיות מושפע מסוג הנסיעה? כלומר, האם כאשר אתם נוסעים לטיול אקסטרים המחיר של הביטוח יהיה גבוה יותר? קחו בחשבון שכדאי לבדוק, בין היתר, האם גם תקלות טכניות או פיזיות יכולות להיות חלק מהביטוח. כלומר, מה קורה אם הטלפון נופל לכם מהיד והמסך שלו נסדק? האם במקרה כזה תוכלו. לקבל פיצוי או שחברת הביטוח תתקן על חשבונה את הנזק? שווה לברר זאת כי רק כך תוכלו לדעת שאתם עושים עסקה טובה שבאמת תוכל להתאים לכם.

 

חברת ביטוח – כך תבחרו אותה

אם הייתם חושבים על השכרת רכבי יוקרה לחתונה או לאירועים מרגשים אחרים, בוודאי הייתם רוצים לבחור את החברה הכי מוצלחת שיש. לכן יש טעם לברר, גם לגבי חברת הביטוח, כל מה שאתם יכולים. לדוגמא: האם זו חברה שיש לה הרבה מאוד מבוטחים? עד כמה גבוה יכול להיות הכיסוי שהחברה תציע לכם? והאם מדובר על חברת ביטוח מוכרת שכל הלקוחות שלה מרוצים תמיד מהשירות שהיא מציעה? בדקו את כל הפרטים לפני שאתם חותמים על פוליסת ביטוח כזו או אחרת, כי זה מה שיגדיל בסופו של דב את הסיכוי שבאמת תצאו מרוצים מהשירות.

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו