דברים שחשוב לדעת על השקעת הכסף שלנו

רבים כיום משקיעים את כספם או לפחות חלק ממנו במגוון השקעות ותכניות שונות. כל מסלול ותכנית מציעה תנאים אחרים ואחוזי תשואות שונות, בהתאם לסיכון ובהתאם למצב השוק כיום. לפני שניגשים להשקיע את הכסף שלנו, חשוב להבין את השוק ואת האופציות המונחות לפניכם, כדי לא לבזבז את הכסף שלכם או ליצור השקעות שאינן יעילות.

בכל הנוגע לכסף ולהשקעות – אין מקום למשחקים, ולכל מי שניגש לקראת השקעה, מומלץ לבדוק היטב את השטח ולהבין מול מה הוא עומד. בין אם ההשקעה היא בנדל"ן, בשוק ההון או בהשקעות אלטרנטיביות, חשוב להבין היטב מה היתרונות והחסרונות של כל השקעה ומה הם מאפייניה. לשם כך, לפניכם דברים שחשוב לדעת על השקעת הכסף שלנו.

 

כיצד ניתן להשקיע את הכסף שלנו?

כיום, ישנם מגוון מסלולים ותכניות להשקעה. מתוך כלל התכניות והאפשרויות הללו, כל אחד יכול לבחור באופן חופשי, כמה כסף הוא מעוניין להשקיע ואיפה, בהתאם לשאיפות שלו ולנתונים הפיננסיים שלו. אפשרויות ההשקעה הנפוצות ביותר הינן דרך השקעה בנדל"ן, כלומר רכישת נדל"ן והשגת רווח מן התשואות שלו, או דרך שוק ההון, דרך השקעת כסף במניות והנאה מן התשואות והעליות שהוא צובר בשנה.

ישנן השקעות אלטרנטיביות אחרות כמו מטבע מבוזר ועוד רבים, כך שעולם ההשקעות כיום הוא רחב היקף ומסועף. לכן, לפני השקעת הכסף שלנו חשוב להבין מול מה עומדים ומה מאפיין כל אפיק השקעה.

 

מה מומלץ להבין ולחשב לפני שאתם בוחרים נתיב השקעה?

כמה כסף פנוי יש לכם וכמה אתם מעוניינים להשקיע?

כניסה לעולם ההשקעות צריכה להיות מלווה בכסף נזיל וזמין, ולא בכסף שאתם צריכים ותוציאו מן ההשקעה בעוד כמה ימים, וכך תיצרו למעשה השקעה שלרוב אינה אפקטיבית. לכן, חשבו מראש כמה כסף נזיל וזמין אתם מוכנים להשקיע, כזה שיאפשר את המשך שגרת חייכם ללא בעיה ודאגה.

 

מה היא רמת הסיכון שאתם מוכנים אליה?

כל הנתיב השקעה מתאפיין בסיכונים אחרים. עולם הנדל"ן עשוי לחוות ירידה בשנים הקרובות וגם הבורסה ועולם המניות, ושום השקעה היא לא בטוחה. אך בכל זאת, כל נתיב מתאפיין בסיכונים גדולים או קטנים יותר. אם אינכם מעוניינים לקחת סיכונים גדולים, לא כל נתיב יתאים לכם ויש לחשוב עד כמה אתם מוכנים ללכת ומה הגבולות.

 

כיצד תיקון 190 קשור לעולם ההשקעות ועוזר לנו?

תיקון 190 לפקודת מס הכנסה הוא תיקון שמאפשר מספר הטבות והקלות שמביאות לחיסכון משמעותי של כספים לטווח הארוך. לעוד מידע על הטבות תיקון 190 היכנסו ל- https://t190.co.il התיקון נוגע גם לעולם ההשקעות, ומאפשר הטבות גם שם. מעבר לחיסכון האדיר שמאפשר התיקון במס משיכת הכספים מקופת הגמל – התיקון תורם לנו גם בתחום ההשקעות. בין ההטבות שמקנה התיקון עבור השקעות, ניתן לעבור בין מסלולי השקעה ללא עלויות ומיסים, וניתן להשקיע גם בנכסים בלתי סחירים בחופשיות.

 

שטרות של כסף ומטבעות

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו