כיצד דוח ריכוז נתונים לא מעודכן ישפיע על דירוג אשראי

בעוד שבימינו נהוג לקחת הלוואות בלון ומשכנתאות לצרכים שונים, בימינו גם נהוג לבדוק דירוגי אשראי.

במיוחד לפני הענקת הלוואה משמעותית.

ואם מדברים על דירוג אשראי, יהיה חשוב גם לדבר על דוח ריכוז נתונים לא מעודכן.

כיצד ישפיע זה? נסביר בשורות הבאות.

דוח ריכוז נתונים כולל נתונים שונים עליכם, האנשים הפרטיים אשר מבקשים להנות מלקיחת הלוואה. כל עוד אתם מעוניינים לקחת הלוואה מגורם כזה או אחר, יש באפשרותו של אותו גורם ליצור קשר עם לשכת האשראי. כשייצור קשר עם ה-BDI, שזו לשכת אשראי, הוא יוכל לקבל דוח ריכוז נתונים עליכם. הדוח הזה בעצם יסכם דבר אחד פשוט – את היכולת שלכם לעמוד בהחזר של ההלוואה הניתנת לכם. הנה כמה דברים שכדאי לדעת:

 

מה הוא דוח ריכוז הנתונים בעצם? ומה זה BDI?

מה הוא בעצם דוח ריכוז נתונים ומה הוא כולל? דוח ריכוז נתונים כולל הלוואות שלקחתם בעבר, חובות שיש לכם בהווה ובעתיד, הוצאות לפועל, פשיטות רגל ועוד. יחד עם זאת, דוח ריכוז הנתונים עשוי גם להיות לא מעודכן. למשל, אם כבר שילמתם על הלוואה שעדיין לא עודכנה במערכות הנתונים.

לא פעם, אנשים מצליחים לפרוע מוקדם הלוואות אשר ניתנו להם. העניין הוא, שלפעמים הנתונים האלו לא מצויים בדוח ריכוז הנתונים. כמו כן, גם ייתכן שפלוני או פלונית פשטו רגל וכבר סיימו עם ההליך הזה. יכול להיות שסיום הליך פשיטת הרגל לא מעודכן ב-BDI. כלומר, בדוח ריכוז הנתונים של לשכת האשראי.

 

דוח ריכוז נתונים לא מעודכן ב-BDI וההשפעה על דירוג אשראי

בנקודה זו יהיה חשוב לציין – ניתן לבצע ניקוי BDI או במילים אחרות, תיקון BDI. בין אם קראו לזה מחיקת BDI או איפוס BDI, התוצאה היא זהה – תיקון ועדכון דוח ריכוז הנתונים בלשכת האשראי. תוכלו לעשות זאת באתר הבא – clean-bdi.co.il – ניקוי ותיקון BDI שלילי.

חשוב לדעת, אם אתם מעוניינים לקבל הלוואה, דוח ריכוז הנתונים שלכם חייב להיות מעודכן. אם הוא לא מעודכן, דירוג האשראי שלכם ילך וירד. מקובל לדרג אשראי על פי ניקוד, בדרך כלל מ-0 עד 1,000. בעוד ש-0 מסמל את אי היכולת של אדם לקחת הלוואה, ניקוד של 1,000 יסמל את יכולתו המלאה של פלוני ליטול הלוואה על עצמו.

 

ניקוי BDI, תיקון BDI ואיפוס דוח ריכוז נתונים

עוד טיפ מאיתנו אליכם, תמיד תקפידו על עדכון דוח ריכוז הנתונים בעזרת חברה מקצועית. ישנם המון פרמטרים שונים שיש לקחת בחשבון, כמו כן בירוקרטיה רבה אל מול ה-BDI. לשכות האשראי (ישנן 3 בישראל) לא תמיד מעודכנות, זכרו את זה. אם ניגשתם לקחת הלוואה וגם סורבתם בגלל דירוג אשראי נמוך, אפשר לטפל בכך.

 

כרטיס מגנטי

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו