ברוכים הבאים ל2020: הכירו את ההשקעות העדכניות ביותר

העשור החדש אשר עתיד להיפתח בקרוב מקנה לכם אפשרות מצוינת להכניס כסף לכיס באמצעות ביצוע השקעות חכמות. מדובר במקור הכנסה פסיבי אותו תוכלו לקבל כבר עכשיו, ובדיוק לשם כך אספנו בעבורכם את ההמלצות הטובות ביותר לצורך השקעות עדכניות אותן תוכלו לבצע, כבר עכשיו.

שנת 2020 בפתח: הגיע הזמן לקבל הכנסה פסיבית מבלי לצאת מהבית

תחום ההשקעות מהווה הזדמנות מצוינת בעבור כל אחד ואחת להשקיע ולקבל כספים באופן פסיבי, מבלי לצאת מהבית. למעשה, הריבית האפסית בבנק איננה מאפשרת צמיחה של הכסף שלנו, ומשום כך עלינו לחשוב על אפיקי השקעה משתלמים אשר יאפשרו לקבל סכומי כסף נאים, מבלי שנצטרך לעבוד בעבורם. תחום ההשקעות הטוב והמומלץ לשנת 2020 הוא השקעה בנדלן, וזאת לאור אפשרויות חדשות אשר מאפשרות גם למי אשר איננו בקיא בתחום להיכנס לשוק תוסס ומניב. רכישה של קרקע חקלאית לדוגמא מהווה את אחת ההשקעות העדכניות והאטרקטיביות ביותר בשוק, וזאת לאור העובדה כי מדובר בהשקעה אשר ניתן לבצע גם בסכומי כסף קטנים יחסית ולהרוויח בתמורה תשואה אשר מגיעה לעשרות אחוזים. עם זאת, על מנת שתוכלו לבצע השקעה נבונה, חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית אשר תדע להתאים את הסכום הראשוני שלכם לצורך הרכישה, וזאת בשל העובדה כי עתודות הקרקע החקלאיות הן מוגבלות, בעיקר אלו אשר נמצאות בתהליך הפשרה מואץ. למעשה, רכישה של קרקע חקלאית חייבת להתבצע רק לאחר בחינה של אישורי הפשרת הקרקע בוועדות התכנון והבנייה, כל זאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים קרקע חקלאית אשר תופשר ועליה ייבנו שטחי מסחר ומגורים אשר יניבו לכם תשואה אשר מגיעה לעשרות אחוזים, תוך שנים ספורות.

השקעות נדל"ן

מהן השקעות הנדל"ן המובילות לשנת 2020?

כאשר אנו בוחנים את תחום השקעות הנדל"ן, לא ניתן להתעלם מן העובדה כי השקעות הנדל"ן הבולטות כוללות רכישה של נכס מניב. נכס מניב יכול למעשה להיות משרד, חנות, דירת מגורים ועוד. באמצעות רכישה של נדלן מניב ניתן לקבל הכנסה קבועה בדמות של דמי שכירות, כאשר דמי השכירות נקבעים בהתאם לגודל הנכס, המיקום וכן התשואה העתידית. על מנת שתוכלו לבצע רכישה של נדל"ן מניב, חשוב לחקור את השוק ולהבין באמצעות אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום, וזאת בכדי שתוכלו להתאים את הנכס להון הראשוני אשר ברשותכם. נכס מניב ניתן לרכוש במגוון אזורים ברחבי הארץ כמו גם בעולם, אולם כפי שציינו התחום הבולט של השקעות נדל"ן לשנת 2020 טמון ברכישה של קרקע חקלאית. בעיר דורות עילית לדוגמא אשר נחשבת לפרויקט הדגל של משרד הבינוי והשיכון תוכלו לרכוש קרקע חקלאית בעלות של 100,000 ₪ בלבד. לפרטים, ניתן להיכנס לאתר של חברת אפיקים-רוזנטלר, המשווקת הרשמית של הפרויקט. היכנסו לאתר של הפרויקט: https://dorot-illit.co.il.

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו