הלוואה לכל מטרה – מה זה?

הלוואות לכל מטרה הפך למושג מאוד נפוץ היום בקרב הגופים המלווים. הלוואה לכל מטרה – כשמה כן היא. אתם תוכלו לבקש הלוואה ללא צורך בציון סיבת הבקשה להלוואה. יש היום מסלולים שונים של הלוואות לכל מטרה וגופים שונים המציעים את השירות.

 

הלוואה לכל מטרה – מה זה בדיוק?

אם להבדיל מהלוואות אחרות כמו משכנתא – הלוואות לכל מטרה אינן מאופיינות בסיבת לקיחת ההלוואה. משכנתא היא הלוואה לצורך רכישת דירה, ומצד שני הלוואה לכל מטרה יכולה להיות הלוואה לכל סיבה, החל מטיול לחו"ל ועד לשיפוץ הדירה. הלוואות לכל מטרה ניתנות היום בקלות רבה, בעיקר בגלל התחרות הרבה שיש בתחום. תוכלו לבקש הלוואה לכל מטרה מגופים בנקאיים, מחברות האשראי, מקרנות שונות ומעוד גופים חוץ בנקאיים. ההבדל בין מקור למקור הוא בתנאים, שיעור הריבית וסכום הכסף אותו נוכל לדרוש. כיום, אין גוף שמציע הלוואה לכל מטרה בסכום העולה על 100,000 ש"ח. מלבד לכך שהלוואה לכל מטרה ניתנת בקלות רבה, היא גם ניתנת במהירות. ברגע שסיימנו את תהליך הבקשה וקיבלנו אישור, מדובר על ימים בודדים ולעיתים אף שעות בודדות עד שהכסף נכנס לחשבון הבנק שלנו.

 

מאפיינים של הלוואות לכל מטרה

  • ריבית – הלוואה לכל מטרה תהיה בעלת ריבית גבוהה יחסית, לרוב בין 10% ל 14%, במקרים בהם יש לכם נכס מסוים ואתם עם עבר כלכלי בטוח ויציב, ייתכן והמקום יציע לכם ריבית של כ 8%. את שיעור הריבית הנמוך ביותר נקבל ברוב המקרים מהבנק שלנו.
  • זמן – הזמן מתחלק לשניים:

תקופת ההלוואה – תקופת ההלוואה הינה מוגבלת ועומדת על עד כ 5 שנים להחזרת התשלומים.

קבלת ההלוואה – כפי שציינו, ההלוואה יכולה להגיע אליכם תוך ימים בודדים ואף שעות ספורות.

  • החזר ההלוואה – הלוואות לכל מטרה אנו צריכים להחזיר בתשלומים, אפשר לפרוס עד כ 72 תשלומים.

לרוב מדובר על ריבית שקלית.

 

הלוואות לכל מטרה – כדאי?

אף אחד לא רוצה להגיע למצב בו הוא לוקח הלוואה… הבעיה בהלוואות, למעט הריבית המשתנה, היא שיש אנשים שמתמכרים להלוואות. על כל דבר קטן הם מגישים בקשה. זכרו, לבקש הלוואה זה החלק הפשוט, להחזיר אותה זה כבר סיפור אחר לגמרי… גם אם אתם אנשים אמידים, אין צורך לקחת הלוואה בסכום גבוה ממה שאתם צריכים. מקום מקצועי יעניק לכם את האפשרות להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני לקיחת ההלוואה. בדיוק בגלל אותה סיבה, בחירת המקור המלווה חשובה מאוד! אל תגיעו למקום שמציע לכם ריבית נמוכה אבל מצד שני אין עליו שום מידע מוקדם. לקיחת הלוואה היא מומלצת רק כאשר אין אופציה אחרת, ולרוב היא מומלצת כאשר אתם רוכשים באמצעותה נכס כלשהו. הלוואות לכל מטרה הן בהחלט יעילות, אבל יש לדעת מתי הזמן הנכון לקחת אותן.

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

הלוואה לכל מטרה

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו