msn נדל"ן מציגים – המדריך המלא להשקעת נדל"ן מניבה

מעוניינים בהשקעה משתלמת? מומלץ לכם לבחון את שוק השקעות הנדל"ן. מבין ההשקעות העומדות אל מול המשקיע הישראלי בשוק הפיננסי- השקעות נדל"ן נחשבות בין ההשקעות היציבות ביותר בשוק. בין אם מדובר בהשקעות בנדל"ן המסחרי, ובין אם אנו מדברים על תחום דירות המגורים, הצצה קטנה בתנודות המחירים בשוק זה בהחלט מספקת, ע"מ להבהיר לנו שמדובר בהשקעה רווחית מאוד.

אופציות להשקעת נדל"ן

בחברת MSN נדל"ן – אחת החברות המובילות בשוק הנדל"ן בישראל, מסבירים לנו את ההבדל בין נכסים מסחריים להשקעה ובין נכסים למגורים. ההשקעה המוכרת והנפוצה יותר היא אמנם בתחום דירות המגורים, אבל מומלץ למשקיע להרים את ראשו ולהביט גם מסביב. מביני דבר אומרים, שתשואת ההשקעה בנכסי נדל"ן מסחריים- עשויה להגיע עד פי 2 יותר מאשר בנדל"ן מגורים! מעבר לכך- ברוב המקרים מדובר על חוזי שכירות פשוטים יותר (גם אם ארוכים יחסית) והתנהלות מול שוכרים נוחים יותר. לגבי נדל"ן מגורים- אין צורך לפרט, שהרי מדובר במקומות המיועדים למגורים מכל סוגיהם, ולגבי נדל"ן מסחרי- העיסוק הוא במחסנים, משרדים, מרכזי קניות, חניונים, מפעלים, ועוד. בכל מקרה- הפקטור שאמור להשפיע על ההחלטה באיזה נכס להשקיע- הוא כמובן עריכת תחזית צפי עבור הנכס בשנים הקרובות, ע"פ בחינת כל הפרמטרים המשפיעים על כך, למשל- סקירה של סביבת הנכס מבחינת פרויקטים בתהליכי בנייה, מוסדות, אוכלוסייה, ועוד.


התנהלות חכמה בעת השקעה בנדל"ן

אחת התכונות העיקריות המאפיינות משקיע נדל"ן טוב- היא ככל הנראה היכולת לצפות את השוק, ואת ההתנהלות העתידית בנכסים בהם הוא משקיע את כספו. נכון הדבר, שתמיד יכולות לצוץ הפתעות, ואין אנו מסוגלים לצפות הכל מראש, אבל אנחנו בהחלט יכולים לעשות את המינימום הנדרש,  ולעשות שימוש ברמזים שכן קיימים עבורנו. כל נכס טומן בחובו רמזים לעתיד לבוא, ובדיקה מעמיקה של הנכס יכולה לאפשר לנו להיערך מראש. החל מהפרטים הברורים- כגון כתמי רטיבות שעלולים להתפתח לנזילות בימי החורף, ועד הפרטים הפחות גלויים, למשל- אילו כלים ומתקנים סניטריים יש בבית, ואילו תיקונים או טיפולים עשויים להידרש עבורם? לדוגמה, בנכסים רבים נוכל למצוא היום ניאגרה סמויה גבריט, הנחשבת איכותית, אבל מצד שני- גם עלולה לדרוש תיקון יקר ומורכב, ובעל הנכס חייב להיות מודע לכך בעת שהוא מחליט על רכישת נכס נדל"ן מסחרי או למטרת מגורים.

מסתבר ששוק הנדל"ן מציע למשקיעים פוטנציאליים אפשרויות משתלמות ביותר, שתשואה נאה עשויה להתלוות אליהם. בין אם מדובר בנדל"ן למטרות מגורים דוגמת בתים ודירות, ובין אם מדובר בנדל"ן מסחרי כגון חניונים, מפעלים או משרדים- נראה ששוק הנדל"ן הישראלי- מבטיח רווח מרשים ויציב עבור המשקיע הישראלי. נכון הוא הדבר, שלא כולנו מומחי נדל"ן, ואין בכך שום דבר פסול. לרוב נעדיף לשים מבטחנו בחברה אמינה ובעלת ניסיון, שתוכל להכווין אותנו בעת שאנחנו מחפשים נדל"ן איכותי להשקעה.

נכס למכירה

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו