חנות אונליין – עלות מול תועלת

בעלי עסקים חוששים מפרויקט של פתיחת חנות אונליין בשל נושא  המחיר. על  כן, ביקשנו מהמומחים של חברת MAGENTO אשר מתמחה בבניית חנות וירטואלית להסביר האם התועלת עולה על העלות או להפך. להלן הפרטים.

חנות אונליין – השקעה כספית ראשונית אשר עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים

אין כל ספק כי פתיחה של חנות וירטואלית מחייבת חשיבה מעמיקה, וזאת בשל העלות הכספית הגבוהה יחסית של הקמה של חנות וירטואלית. למעשה, ע"פ המומחים של חברת MAGENTO  אשר מתמחה בתחום של הקמת חנות אונליין בהתאמה אישית לסוג העסק, המחיר ההתחלתי של חנות וירטואלית ברמה גבוהה ומקצועית עשוי להגיע גם לאלפי שקלים, תלוי בהיקף החנות, הפלטפורמה על בסיסה בונים את החנות כמו גם הפ'יצרים השונים אשר אותם יש להתקין בחנות,כחלק מהסטנדרט התפעולי הנדרש בתחום. למעשה, ע"פ המומחים של החברה אתר אשר לא יושקע בו סכום כספי ניכר יחסית לטובת עבודה עם חברה מקצועית וכן צוות מקצועי אשר יהיה אחראי על בניית האתר ולאחר מכן תחזוקה שוטפת שלו עלול לסבול מתדמית חובבנית ולא מקצועית אל מול הלקוחות אשר דורשים כיום סטנדרט של חנויות אונליין ברמה גבוהה ביותר,כמו גם לא ישיבו את ההשקעה הראשונית לצורך השקעה, כל זאת משום שלא ניתן יהיה לקדם את החנות באמצעות קידום אתרים ומשום כך החנות לא תופיע במקומות הראשונים של מנוע החיפוש של גוגל.

קניה וירטואלית

מדוע חשוב להתקשר עם חברה מקצועית לצורך הקמה של חנות וירטואלית?

אומנם ניתן להקים חנות וירטואלית באופן עצמאי, אולם לרוב מדובר בפלטפורמות פשוטות יחסית אשר מאפשרות להקים חנות בסיסית למדי. יחד עם זאת, בהקמה של חנות וירטואלית של בעלי עסקים קטנים ובינונים ובעיקר גדולים ישנה חשיבות להתקשרות עם חברה מקצועית אשר תבנה בעבורכם תוכנית אסטרטגית בטרם החלו עבודות ההקמה, זאת כדי לענות על הצרכים של החנות כמו גם המטרות העסקיות של פתיחת החנות. רק לאחר שכלול כלל הפרמטרים ניתן יהיה להתחיל את ההקמה, אשר עשויה לקחת בין מספר ימים לחודשיים, תלוי כאמור בהיקף החנות וכן בפיצ'רים אשר יותקנו כדוגמת חומת אבטחה, נגישות, תוכן, אופטימיזציה (פתיחה של החנות מכל מכשיר סלולרי או טאבלט) וכן אלמנטים נוספים אשר יקנו לחנות נופך מקצועי אשר מתבסס על ידע ומיומנות. במידה ואכן מתקשרים עם חברה מקצועית, ניתן להשיב את סכום ההשקעה הראשוני ואף להכפיל אותו מבחינת הכנסות, כך שהתועלת עולה על העלות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית לצורך הקמת חנות וירטואלית? כעת יש לכם את הדרך

בעלי עסקים אשר מעוניינים להקים חנות וירטואלית במחיר אטרקטיבי,כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר של חברת MAGENTO  אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בתחום בכתובת https://www.aghai.co.il להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם בהקדם האפשרי.

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו