ייעוץ וליווי עסקי לפני פתיחת עסק חדש

במאמר זה תוכלו למצוא מידע חשוב על ייעוץ וליווי עסקי לעסקים שנמצאים בצעדים הראשונים שלהם. המאמר יסביר לכם מדוע ייעוץ וליווי עסקי חשובים במיוחד בתקופה הרגישה הזו, יפרט אילו שירותים הם כוללים בשלב זה של העסק וכיצד הם יסייעו להתפתחות והבנייה העסקית והכלכלית של העסק.

 

מדוע מתעורר צורך בייעוץ עסקי כאשר פותחים עסק חדש?

פתיחת עסק חדש מהווה תקופה רגישה וגורלית שחשוב לעבור בצורה נכונה. אופן הפתיחה של העסק עשוי להשפיע על ההתנהלות העסקית, הכלכלית והשיווקית של העסק בשנים הבאות. על מנת לפתוח עסק, יש לעבור תהליך מורכב של תכנון, גיוס כספים והתגברות על קשיים ואי ודאויות שונות.

תהליך זה הוא תהליך קריטי בעל חשיבות רבה ולכן חשוב ביותר לבצע אותו בצורה נכונה ולהשקיע בו זמן ומחשבה רבה. ייעוץ וליווי עסקי עשויים לסייע ולתרום לביצוע נכון של פתיחת העסק ושל התכנון שהיא כוללת.

עסקים שייעזרו בייעוץ עסקי של חברה מקצועית ואמינה בתקופה זו, יצליחו לבנות עסק עמיד ומשגשג. לעומת זאת, עסקים שיזלזלו בחשיבות הייעוץ והליווי בתקופה זו עלולים להיכשל ולהכניס את העסק לבעיות וקשיים כלכליים שעלולים להביא לסגירתו.

 

שלבי פתיחת עסק חדש

בדרך כלל, פתיחת עסק חדש מתבצעת בעזרת מספר שלבים מרכזיים. בשלב הראשון, מקימי העסק מתכננים בעזרת ייעוץ עסקי מקצועי, האם לפתוח את החברה כעוסק מורשה או כחברה בע"מ וכיצד לבנות את השותפות בין השותפים מבחינת אחוזים וחלוקת עבודה.

לאחר מכן, מקימי העסק והיועצים העסקיים מתכננים את המוצרים או השירותים שהחברה תעניק ללקוחותיה. בשלב זה יש להתייחס לפרטים רבים לרבות: סוג המוצר, קהל היעד, מחיר המוצר או השירות ועוד.

בהמשך, יש לבחור מיקום לעסק, לסגור חוזה מול בעל הנכס, לשפץ אץ המקום ולהתאים אותו לצרכים והתנאים של החברה. כמו כן, יש לבנות תוכנית עסקית המבוססת על השלבים הקודמים בתהליך.

 

שיווק ומיתוג לעסק חדש

אחת הפעולות החשובות והחיוניות שיש לבצע עם פתיחת עסק חדש היא מיתוג של המוצרים או השירותים שהחברה מציעה ללקוחותיה. בעזרת שיווק נכון, החברה תמשוך את קהל היעד שלה, תתפתח ותשיג לקוחות רבים שיגדילו את הכנסותיה.

על מנת לשווק את המוצרים או השירותים שהחברה מעניקה, יש לבנות אסטרטגיה שיווקית שמבוססת על מודלים שונים לרבות: מודל יועצי בוסטון BCG, הסביבה השיווקית PEST, 5 הכוחות PORTER ועוד.

אחד מהמודלים הנפוצים והפופולריים ביותר עבור שיווק מוצר או שירות, הוא אסטרטגיית האוקיינוס הכחול. בעזרת אסטרטגיה זו העסקים יוצרים לעצמם שוק חדש ללא תחרות, הופכים את התחרות ללא רלוונטית ומספקים מענה לביקוש חדש שהם יצרו.

יועצים עסקיים מנוסים יסייעו לכם בשלב זה ויעניקו לכם ייעוץ וליווי עסקי מקצועי שיאפשר לכם לבחור באסטרטגיה השיווקית המתאימה ביותר עבור העסק והתנאים שלכם.

שלבי פתיחת עסק חדש

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו