כל מה שצריך לדעת על תביעות ביטוח

לפעמים הגרוע מכל קורה, ואנחנו מוצאים את עצמנו בסיטואציות לא נעימות עד קטסטרופליות, המצריכות טיפול רפואי, שיקום ואף ניתוח.

יש דברים רבים שצריך לדאוג להם בתקופות אלו, הראשונים מביניהם הם הגוף והנפש שלנו, אך בשלב מסוים כדאי להתחיל לטפל גם בפיצויים המגיעים לנו עקב המקרה המצער. איך ניגשים לתביעת ביטוח? למי פונים? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

 

מה עושים במקרה המצריך תביעת ביטוח?

למרבה הצער, לפעמים אי אפשר להיזהר תמיד מכל דבר, ותאונות עלולות לקרות גם לאחראיים ביותר. מה עלינו לעשות במקרה שכזה המצריך תביעת ביטוח?

מִקרֶה

קודם כל, מודיעים לחברת הביטוח

חשוב שתפנו לחברה המבטחת אתכם במהירות האפשרית – שלא תסתכנו בהתיישנות המקרה, ושתוכלו להזניק את הליך קבלת הפיצויים מיד. אתם משלמים שנים לחברת הביטוח, כל חודש בחודשו, ואין סיבה שלא תדרשו את הפיצויים שמגיעים לכם.

חפשו את דרכי ההתקשרות מול חברת הביטוח והעבירו אליהם את סיכום המקרה במילים שלכם, וודאו כי לא מסרתם גרסה שונה לגורם אחר, שעלולה לבוא לרעתכם במקרה של השוואה בין הגרסאות.

היו מדויקים וספציפיים – ככל שתתנו יותר פרטים ברורים, כך הקייס שלכם יהיה חזק יותר. התייעצו עם עורך דין מומחה לביטוח וודאו כי ההודעה שלכם עונה על כל הקריטריונים החשובים.

 

שנית, מגישים את התביעה באתר החברה

אחרי שהעברתם הודעה לחברת הביטוח, עכשיו הגיע שלב הגשת התביעה עצמה. בדרך כלל לחברות הביטוח הגדולות יש לשונית ספציפית באתר האינטרנט בה ניתן להגיש תביעות ביטוח למקרים שונים.

תוכלו למצוא שם ערכה שניתנת להורדה בה מסמכים אותם תמלאו לגבי המקרה. עקבו אחר ההוראות המדויקות, צרפו את כל המסמכים ומלאו את הטפסים הרלוונטיים, וכך תוכלו להגיש בקשה מסודרת לתביעה לפי הפורמט המקובל בחברת הביטוח.

 

במקרה שחברת הביטוח מתנערת מהתביעה

לצערנו, חברות ביטוח רבות מנסות את מזלן בשיטת מצליח, וחושבות שאם הן תסרבנה לבקשת התביעה בפעם הראשונה, הלקוח יתקפל ויוותר על כל העניין.

בעזרת עורך דין לביטוח, תוכלו לעמוד על שלכם וקבל את מה שמגיע לכם – גם אם זה אומר בדרך הקשה והארוכה של תביעה בבית משפט.

חברת ביטוח

עורך דין לביטוח – מתי פונים אליו?

אל תבזבזו זמן – פנו לעורך דין לביטוח מיד אחרי מקרה המצריך תביעת ביטוח, ותוכלו לקבל ייעוץ ספציפי לסיטואציה שלכם, להבין איך הכי נכון להתקדם מול חברת הביטוח ובמקרה הצורך לתת למישהו בעל ניסיון לנהל את התביעה מולם ומול בית המשפט, לייצג אתכם ולהשיג את הפיצוי המגיע לכם.

 

לסיכום

תאונות קורות, ולפעמים נגיע למצב בו צריך להפעיל את הביטוח עליו אנחנו משלמים כל חודש וכל שנה.

בעזרת עור דין מומחה לביטוח, תוכלו לנהל את תהליך התביעה מול חברת הביטוח באופן יעיל, מהיר וללא עיכובים מיותרים, ולהצליח לקבל את הפיצוי המגיע לכם.

תביעות ביטוח

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו