למה כדאי להשכיר משרד בפתח תקווה?

אחת השאלות שבעל עסק נדרש לשאול את עצמו לפני שהוא פותח משרד, היא היכן המשרד ימוקם.

זוהי שאלה שיש לשקול בכובד ראש, שכן היא תשפיע על תפקודו העתידי של העסק – האם הוא במקום מרכזי שללקוחות יהיה נוח להגיע, האם דרכי הגישה אליו נוחות, האם קיימים משרדים נוספים ליד למקרה שיהיה צורך להרחיב או לצמצם את גודל העסק, וכיוצא באלו.

 

השכרת משרדים בפתח תקווה

באופן אולי מפתיע, אחת הערים שעונה בחיוב לכל השאלות שהוצגו לעיל היא פתח תקווה. זוהי עיר שחווה תנופת פיתוח אדירה בשנים אחרונות, צומחות בה שכונות חדשות ובעלות אוכלוסייה צעירה, וגם המגזר העסקי בה צומח בקצב מהיר.

בפתח תקווה תוכלו למצוא היצע נרחב של משרדים למכירה, לבעלי העסקים שמעוניינים ביציבות ושקט נפשי לטווח ארוך. קנייה של משרד היא אמנם יקרה יותר, אך מאפשרת לבעל העסק להיות עצמאי לחלוטין וללא תלות בבעל המקום.

במידה ואתם מעוניינים בקצת יותר גמישות, הפתרון המתאים לכם הוא משרדים להשכרה בפתח תקווה. השכרה מאפשרת לבעל העסק לבחור את גודל המשרד, לעבור למשרד אחר במידת הצורך ואף להשכיר רק לתקופה קצובה לפרויקטים חד פעמיים או קצרים (ישנם משרדים שמאפשרים השכרה פר יום עבודה או לפי שעות).

 

למה פתח תקווה?

ייתכן שהמיקום המתבקש שבעלי עסקים רבים חושבים עליו כעל המקום לפתוח בו משרד, הוא דווקא בעיר תל אביב. עם זאת, לפתח תקווה יש לא מעט להציע.

 

עיר מרכזית ונגישה

היתרון הגדול שלה הוא שהשכירות בעיר זולה יותר מאשר בתל אביב, מבלי לוותר על המיקום המרכזי. פתח תקווה היא עיר גדולה במרכז הארץ, שדרכי ההגעה אליה קלות ונגישות ממקומות רבים ברחבי הארץ. הנגישות עתידה להיות אף רבה עוד יותר, כאשר הרכבת הקלה תתחיל לפעול ותחבר את פתח תקווה אל תל אביב.

 

אזורי עסקים מפותחים

בפתח תקווה יש מספר אזורים עסקיים שצמחו בה בשנים האחרונות, בעיקר באזור קריית אריה וקריית מטלון. תוכלו לשכור משרד באזורים אלו, ולהנות מקרבה למשרדים אחרים – שתוכל להקנות לכם שיתופי פעולה פורים בעתיד עם חברות אחרות, וכן אפשרות נוחה יותר לעבור משרד בעת הצורך, מבלי להזדקק להובלה יקרה למקום מרוחק.

 

קרבה לשירותים חיוניים

אזורי העסקים של פתח תקווה ממוקמים בקרבה למקומות נותני שירות חיוניים – כמו בנק, דואר וסופרמרקט. בנוסף, תוכלו למצוא בעיר שפע של מקומות הסעדה שיוכלו לשרת את עובדי המשרד והלקוחות העתידיים שלו.

אנו מקווים שהצלחנו להסיר את הספקות באשר לעיר פתח תקווה, שרבים עדיין מכירים בתור "אם המושבות" – ולא מודעים למתיחת הפנים שהעיר עברה בשנים האחרונות. בעיר ישנם אזורי עסקים מפותחים ושוקקי חיים, והיא בעלת פוטנציאל עסקי רב. פתח תקווה היא המקום למקם בו את משרדכם!

 

מחשב

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו