מה חשוב לדעת על ביטוח חיים

תחושת הביטחון שלנו היא תחושה שאין לה כל תחליף. ככל שאנחנו יכולים להבטיח לעצמנו שאנחנו מוגנים יותר ומכוסים יותר, ככה נוכל לחיות את החיים שלנו בהרבה יותר שלווה ונחת. כאשר מדברים על האפשרויות שעומדות בפנינו על מנת לאפשר לעצמנו להרגיש כמה שיותר תחושות של ביטחון, ביטוח חיים היא לחלוטין אחת מהאפשרויות הללו. אז מה חשוב לדעת על ביטוח חיים?

 

ביטוח חיים – כי לעולם אין לדעת מה יקרה בהמשך

אנחנו משתדלים לחיות את החיים שלנו תוך מחשבה מינימלית על "מה יקרה אם?". אנחנו הולכים לעבודה בכל בוקר, מטפלים בילדים שלנו, דואגים לרווחה הכלכלית שלנו ומשתדלים לבלות עד כמה שניתן. אבל אם נעצור לרגע וננסה לחשוב על מה שעלול לקרות לנו בהמשך, נגלה שלא מעט אפשרויות עלולות לפגוע בכושר העבודה שלנו ובחיים שלנו בכלל.

ביטוחי חיים הוא ביטוח שיכול להבטיח שבמקרה כזה, שבו לא נוכל להמשיך לפרנס את עצמנו ואת בני משפחתנו מסיבות של פגיעה או של מוות, הם יוכלו בכל אופן להנות מהחזרי כספים שיאפשרו להם להמשיך את החיים בצורה כמה שיותר דומה, מבחינה כלכלית, למה שהיה לפני מקרה הפגיעה.

 

איך בוחרים ביטוח חיים? הכל תלוי באיזה סיכון עומד בפניכם

קיימים כל מיני סוגים של אנשים, כשכל אחד מהם מגיע עם מאפיינים שונים כמו מקום עבודה אחר, סיכונים יום יומיים אחרים ועוד. ככל שהאדם נושא איתו יותר סיכונים בחיי היום יום שלו, כך הוא צריך לבחור לעצמו ביטוח חיים בהיקף רחב יותר.

 

ביטוח חיים למקרה של מוות

ביטוח חיים מסוג זה הוא אחד מהסוגים הבולטים יותר של ביטוח חיים. מדובר כאן על סוג ביטוח שמאפשר לכם להבטיח שבמקרה ובו תמצאו, חס וחלילה, את מותכם – בני המשפחה שלכם יוכלו לקבל פיצויים בגובה מסוים שיקבע מראש, או לפי פריסה חודשית או בבת אחת. כמובן שבהתאם לגובה הפיצויים המבוקש, כך ייקבע מחירה של הפרמיה.

 

ביטוח חיים לאובדן כושר עבודה

אנשים רבים מתמודדים מדי יום במקום העבודה שלהם עם לא מעט סיכונים, אשר מעמידים אותם בפני סכנה לאובדן כושר עבודה. אנשים ממקצועות הבניין, למשל, אשר עובדים עם כלים כבדים ובגבהים גבוהים מאוד, עלולים ברגע אחד לאבד את כושר העבודה שלהם, ולהיוותר בלי היכולת לפרנס את עצמם ואת בני משפחותיהם.

ביטוח חיים לאובדן כושר עבודה, בדומה לביטוח חיים למקרה של מוות, מבטיח פיצוי כספי שיתפוס את מקומה של המשכורת הקבועה, שאינה רלוונטית עוד בעקבות המצב החדש.

 

רגע לפני שבוחרים ביטוח חיים: הכירו את אבנר השוואת ביטוחי בריאות

חברת אבנר השוואת ביטוחי בריאות מציעה מחשבוני השוואות שיוכלו לפרוש בפניכם את כל האפשרויות לביטוח חיים הניצבות בפניכם. בקרו באתר האינטרנט של אבנר השוואת ביטוחי בריאות ובחרו ביטוח חיים עוד היום https://www.avner.org.il.

ביטוח חיים

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו