איזה מנגל גז מומלץ לקנות לחצר

מנגל גז הוא כלי בישול בו משתמשים לא מעט ישראלים. הוא מאפשר בישול של מגוון רחב של מאכלים, כולל בשר, עוף, דגים וירקות. כאשר בוחרים מנגל גז לחצר, חשוב לקחת בחשבון מספר גורמים כדי לבחור את המנגל המתאים ביותר לצרכים שלכם – על כך במאמר הבא.

 

גורמים שיש לקחת בחשבון בבחירת מנגל גז לחצר

  • גודלהמנגל – גודל המנגל צריך להתאים לצרכים שלכם. אם אתם מתכננים לארח הרבה אנשים ולעשות אירועים גדולים, עליכם לבחור מנגל גדול יותר.
  • מספר המבעריםבמנגל –  מספר המבערים קובע את עוצמת המנגל. אם אתם מתכננים לבשל כמויות גדולות של אוכל, עליכם לבחור מנגל עם מספר מבערים.
  • ישנם שני סוגים עיקריים של רשתות מנגל- רשתות ברזל יצוק ורשתות נירוסטה. רשתות ברזל יצוק הן חזקות ועמידות, אך הן גם דורשות תחזוקה רבה יותר. רשתות נירוסטה הן קלות יותר לתחזוקה, אך הן גם פחות עמידות.
  • תכונות נוספות- משטח צדדי לבישול, תא לחימום צלחות או כיור. בחרו מנגל עם התכונות שאתם זקוקים להן.

 

כיצד תבחרו מנגל גז לחצר?

לפני שאתם מתחילים לחפש מנגל חשוב שתחליטו מה התקציב שלכם. בנוסף, בדקו חברות מומלצות וקראו ביקורות באינטרנט. כמו כן, השוו מחירים בין החברות השונות. מבצעים שונים יחסכו לכם לא מעט כסף. אם אתם לא בטוחים איזה מנגל מתאים לכם, התייעצו עם מומחה בחנות לגרילי גז. ההמלצה שלנו היא גרילי גז  BBQ –.

 

אלו סוגי מנגל גז מתאימים לחצר?

ישנם מספר סוגים עיקריים של מנגל גז לחצר:

  • מנגל גז נייח- מנגל גז נייח הוא המנגל הנפוץ ביותר. הוא קל לשימוש וניתן לנייד אותו בקלות.
  • מנגל גז נייד- מנגל גז נייד הוא פתרון מצוין לטיולים או לאירועים בחוץ. הוא קל משקל וקל לאחסון.
  • מנגל גז מעשן – זהו מנגל המאפשר בישול איטי של בשר בטמפרטורה נמוכה לאורך זמן. כך ניתן להשיג טעם עשיר ועסיסי לבשר.

 

אביזרים נלווים למנגל גז לחצר

תוכלו לשדרג את המנגל באמצעות אביזרים נלווים כמו, תאורה פנימית שמסייעת לראות את המזון בעת הבישול, מד חום פנימי כדי לשלוט בטמפרטורה הפנימית של הבשר, מדף צד שעליו תניחו כלי מטבח או מזון ומגן רוח שיסייע לשמור על הטמפרטורה במנגל.

 

המלצות למנגל גז לחצר

אם אתם מחפשים מנגל גדול המתאים לאירוח אירועים גדולים, אנו ממליצים על מנגל גז נייח עם ארבעה מבערים ויותר. אם אתם מחפשים מנגל קל לנשיאה לטיולים או לאירועים בחוץ, אנו ממליצים על מנגל גז נייד עם שני מבערים. אם אתם מחפשים מנגל המאפשר בישול איטי של בשר, אנו ממליצים על מנגל גז מעשן עם שלושה מבערים ויותר. כמובן שהבחירה הסופית של המנגל תלויה בצרכים ובתקציב שלכם.

 

סיכום

בחירת מנגל גז לחצר היא החלטה חשובה. על ידי בחירת מנגל המתאים לצרכים שלכם, תוכלו ליהנות מבישול בגריל איכותי במשך שנים רבות.

גריל גז

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו