אילו נזקים מים יכולים לגרום בנכס לאורך זמן?

נזילת מים בבית עלולה לא רק להוות מטרד עבור דיירי הבית – אלא גם סכנה בריאותית ובטיחותית של ממש.

ככל שנזילה נשארת לא מטופלת לאורך זמם, כך גוברים הסיכויים שהיא תתפשט למקומות נוספים ברחבי הבית ותגרום לנזק

גדול יותר. על אילו נזקים מדובר, וכיצד ניתן למנוע (או לכל הפחות להקטין) את היקף הנזק?

 

נזקים בריאותיים לדיירי הבית

אחד מהנזקים החמורים ביותר שעלולים להיגרם כתוצאה מנזילת מים בנכס לאורך זמן, אלו נזקים בריאותיים למי שוהה בנכס – ובדגש על נשים בהריון ואנשים מבוגרים. נזקים אלו עלולים להיגרם כתוצאה מהעובש ומהחיידקים שמתפתחים בסביבה הרטובה, כך שייתכנו הופעת אלרגיות שונות.

 

נזקים בטיחותיים למבנה

נזק פוטנציאלי שאין להקל ראש בחשיבותו הוא בפן הבטיחותי של הבית. השארת רטיבות בבית לאורך זמן עלולה לגרום להיחלשות הבטון של המבנה ולהתפוררות הקירות בבית – כך שתיתכן סכנה בטיחותית אמיתית לדיירי הבית.

 

נזקים אסתטיים למראה הבית

הנזקים האסתטיים הם אלו שניתן לראות באופן ברור וישיר בעין – הופעת כתמים שחורים על קירות ותקרת הבית, סימני רטיבות, ריח לא נעים של טחב ורטיבות, שקעים או עיוות בריצוף הבית ועוד.

 

כיצד ניתן להקטין את הסיכון לנזקים אלו?

כל הנזקים שתוארו לעיל עלולים לגרום לאיכות החיים היום יומית שלכם לרדת – וכן כל זמן שלא מטפלים בנזקים אלו לאורך זמן, הם יכולים להתפשט למקומות נוספים ולהתעצם. על כן, ההמלצה הגורפת היא לטפל ברטיבות ובנזילות בבית במהירות האפשרית – ברגע שמגלים שהיא קיימת.

פעולה מהירה מצדכם, ותיקון מקצועי ואיכותי של הנזילה מצד בעל המקצוע הרלוונטי – אלו הם הגורמים שיוכלו להקטין את הסיכון לקרות הנזקים השונים כתוצאה מהמים. עם זאת, הדרך הטובה ביותר היא כמובן מניעה מראש (או לכל הפחות צמצום הסיכוי להתרחשות של נזילות ורטיבות בבית). מניעה מראש מתאפשרת על ידי בדיקה תקופתית של תקינות הצנרת שלכם ואיתור נזילות, כך שניתן יהיה לטפל בתקלות עוד לפני שהן גורמות לנזק נרחב.

 

אם מקור הנזילה לא נראה בבירור לעין – תוכלו להזמין מאתר נזילות מקצועי

מאתר נזילות הוא בעל המקצוע הרלוונטי ביותר למקרים של נזילות ורטיבות בבית. מאתר הנזילות, כשמו כן הוא, יכול לאתר נזילת מים באופן המקצועי והאיכותי ביותר. הוא עושה זאת באמצעות מכשירים חדשניים וייחודיים שעומדים לרשותו, שבשימוש בהם אף מתייתר הצורך בחשיפה פיזית של הצנרת בבית.

בין הדרכים שמאתר הנזילות משתמש על מנת לאתר את הנזילה ניתן למנות שימוש במצלמה טרמית, שימוש במצלמת אינפרא אדום, שימוש בגז, שימוש במכשיר שמע אקוסטי ועוד. כל המכשירים האלו פועלים באמצעות  טכנולוגיות מתקדמות, שבעזרתן ניתן לאתר את המיקום המדויק של הנזילה ולטפל בה במקצועיות, מבלי לגרום להרס או נזק למבנה (שבירת קירות, הרמת מרצפות ועוד).

 

ידית פתיחה

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו