קצת על שוק הנדל"ן במיאמי

אם אתם מחפשים להשקיע בנדל"ן בחו"ל כדי להרוויח תשואות גבוהות, למה לא להשקיע בארצות הברית? ואם כבר להשקיע בארצות הברית, למה לא במיאמי? השקעה בנדל"ן במיאמי מייצרת הזדמנויות אטרקטיביות במיוחד עבור ציבור המשקיעים – בשילוב שבין עיר גדולה ומרכזית, עם מזג אוויר חלומי ואוכלוסייה גדולה ומגוונת. בואו להכיר את מיאמי ולהשקיע בנדל"ן שבה!

 

מיאמי על קצה המזלג

מיאמי ממוקמת בדרום מדינת פלורידה, ונמצאת על חוף הים המזרחי של ארצות הברית. המטרופולין שסובב את העיר מיאמי מאכלס למעלה מ- 6 מיליון תושבים, וזהו המטרופולין הגדול ביותר בפלורידה (ואף השביעי הגדול ביותר בכל ארצות הברית, מבחינת האוכלוסייה שבו). במיאמי ישנה אוכלוסייה מגוונת מאוד, וחיה בה קהילה גדולה של לטינים ומהגרים מדינות הקאריביים ומרכז אמריקה.

מיאמי ידועה כאחת מהערים המרכזיות והתוססות ביותר בארצות הברית, והיא בעלת כלכלה יציבה ומרכז עסקים בינלאומי חזק. היא מושכת אליה מיליוני תיירים בשנה, שמניעים את הכלכלה באופן עקבי ותורמים לצמיחתה המתמדת של העיר. מיאמי היא מרכז תיירותי ותרבותי גדול, ובה מספר עצום של מקומות בילוי, פארקים, מוזיאונים, חיי לילה שוקקים ואווירה קסומה עם השפעות לטיניות (שכן יש בה אוכלוסייה גדולה של דוברי ספרדית).

 

למה כדאי להשקיע בשוק הנדל"ן במיאמי?

בהתאם לגודל האוכלוסייה בעיר ולעובדה שמדובר באחת הערים המרכזיות והתיירותיות ביותר בארצות הברית, שוק הנדל"ן בה מפותח ומגוון מאוד – ישנו ביקוש גבוה ותמידי לנכסי נדל"ן שונים בעיר. גודל האוכלוסייה במיאמי צמח ביותר מ17% במהלך העשור האחרון, ולא נראה שהצמיחה המטאורית הזו עומדת לעצור בעתיד הקרוב.

במיאמי ישנם מספר נתונים שגורמים למשקיעים לנהור אליה בהמוניהם – מעבר לכך שמדובר בעיר מרכזית ותוססת, היא גם בעלת נמל ימי גדול וחשוב, בעלת שדה תעופה בינלאומי שמקשר אותה למגוון רחב של יעדים מרכזיים בארצות הברית ובכל רחבי העולם, בעלת גידול מסיבי שמתרחש בשנים האחרונות בתחום הנדל"ן.

 

אילו תשואות ניתן לקבל עבור השקעה בנדל"ן במיאמי?

השקעות נדל"ן במיאמי הן דבר משתלם וכדאי – ונתוני הנדל"ן השונים מוכיחים זאת מעבר לכל ספק. שכר הדירה הממוצע בעיר מיאמי נחשב לגבוה ביחס לאזורים אחרים במדינת פלורידה ובארצות הברית בכלל, ועומד על כ- 1,679$.

מרבית הדירות השכורות בעיר, כ- 42% מהן ליתר דיוק, מושכרות בעבור סכום של בין 1,500$ ל- 2,000$, וכ- 19% מהדירות מושכרות עבור יותר מ- 2,000$. אלו נתונים משמעותיים מאוד, אשר מייצבים את מיאמי כעיר שהמגורים בה יחסית יקרים – אך באותה נשימה כעיר משתלמת במיוחד עבור משקיעים בתחום הנדל"ן.

בואו להרוויח תשואות גבוהות במיוחד עבור שוק הנדל"ן בעיר מיאמי, ולייצר לעצמכם הזדמנות אטרקטיבית במיוחד להכנסה פסיבית גבוהה וקבועה, והזדמנות לצאת לעצמאות כלכלית באמצעות השקעה בנכסי נדל"ן מניבים באחת הערים הגדולות והמרכזיות בארצות הברית!

מיאמי בשקיעה

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו