כיצד מבצעים תכנון פנסיוני נכון?

רבים מאיתנו חושבים על הפנסיה כעל עתיד רחוק ומעורפל שאין מה לדאוג בקשר אליו, כי הרי יש לנו פנסיה מובטחת ממקום העבודה, לא? תכנון פנסיוני מודע מגיל צעיר יאפשר לכם לדעת בדיוק כמה הכנסה חודשית תהיה לכם בזמן הפרישה כשלא יהיו לכם עוד מקורות הכנסה אחרים אך הוצאות דווקא יהיו.

ככל שתקדימו לתכנן נכון את הפרישה שלכם כך יהיה לכם קל יותר להתנהל כשיגיע הזמן לפרוש. במאמר זה נציג בפניכם כיצד מבצעים תכנון פנסיוני נכון לעתיד יותר מתוק.

 

אג'נדה פתרונות פיננסים מתקדמים

תמיד חינכו אותנו שאם נעבוד קשה, נוכל לפרוש בשלווה ולהזדקן בראש שקט וללא דאגות. על פי החוק במדינת ישראל, כל מעסיק חייב לדאוג לחסכון פנסיוני עבור עובדיו ולהעביר לשם סכומים קצובים מדי חודש בחודשו.

התחושה שדואגים לנו ואין לנו מה לחשוב עשרים שנה קדימה מונעת מאיתנו לעצור רגע ולחשוב מה באמת יהיה איתנו כשיגיע הזמן לפרוש. תכנון פנסיוני נכון עם אג'נדה, סוכנות לביטוח פנסיוני,  יעניק לנו מודעות, שליטה מלאה ואת היכולת לתכנן ולבחור את הבחירות הנכונות היום כדי שבגיל מתקדם יהיה לנו את כל מה שנזדקק לו בראש שקט וללא דאגות.

סֵדֶר הַיוֹם

מהו למעשה תכנון פנסיוני?

השלב הראשון תמיד יהיה התאמת הפוליסה לאורח החיים, הגיל והבריאות שלכם. בשוק הביטוחים והחסכונות הפנסיונים קיימים שלושה מוצרי חסכון עיקריים: קרנות פנסיה, ביטוח מנהלים וקופות גמל שהם בעצמם מתפצלים למסלולים שונים המשתנים בהתאם לקרן ההשקעות או חברת הביטוח המנהלת אותם.

מאחר ויש תחרות ערה בין החברות השונות, בהחלט רצוי לפתוח את הפוליסה ולבדוק האם היא עונה על כל הצרכים שלכם והאם ישנה עסקה משתלמת וזולה יותר.

 

כיצד מבצעים תכנון פנסיוני נכון?

על מנת שנוכל לפרוש בראש שקט ולדעת מראש כמה כסף יהיה לנו מידי חודש כדי לכלכל את עצמנו ולדאוג לכל מחסורנו עלינו לבצע את הפעולות הפשוטות הבאות:

  • התאמת החסכון הפנסיוני לאורח החיים שלכם –  לשנתיים או שלוש, יש להתאים את תוכנית החסכון לפנסיה בהתאם לשינויים שחלו בחיינו. נישואין, גירושין, שינויים בשכר, החלפת מקום עבודה, שינויים בקו הבריאות, כל אלו דורשים  התאמה מחדש.
  • ייעוץ לשכירים – ייעוץ מקיף יסייע לכם לבדוק שתוכנית החסכון שהמעסיק בחר לכם תאפשר לכם פרישה בראש שקט עם כיסוי מלא לכל צרכיכם.
  • ייעוץ לעצמאים – מאחר ועליכם לדאוג בעצמכם לחסכון הפנסייה שלכם, מומלץ להתייעץ ולבחור בתוכנית הפנסיה המשתלמת והבטוחה ביותר עבורכם.

 

לסיכום

עם אג'נדה פתרונות פיננסים מתקדמים, תוכלו להבטיח את עצמכם ולאפשר פרישה לפנסיה בראש שקט עם תכנון פנסיוני נכון. תכנון נכון יאפשר לכם להיות מודעים ובשליטה מלאה כיצד ייראו החיים שלכם לאחר שיגיע העת לפרוש וליהנות מן החיים היפים והשלווים בדיוק כמו שתמיד חלמתם.

פֶּנסִיָה

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו