מה קורה עם הביטוחים שלי?

מעל חמישים אחוז מהאוכלוסייה בישראל לא יודעת מה קורה עם תיק הביטוחים שלה. אתם לא היחידים בתמונה… מה ניתן לעשות כדי לדעת מה קורה עם תיק הביטוחים שלכם? על זה בדיוק ריכזנו לכם כאן מידע. כי בדיקת ביטוחים שגרתית יכולה להוזיל משמעותית את מחיר הביטוחים ולייעל את הביטוחים הקיימים. חבל לפספס אותה. 

 

איך בודקים מה קורה עם הביטוחים?

לפני רכישת דירה בתהליך לקיחת משכנתא רכשתם ביטוח נכס וביטוח חיים, במהלך החיים רכשתם ביטוח בריאות, את הרכב שלכם ביטחתם בביטוח רכב מקיף והיום אתם יודעים שתיק הביטוח האישי שלכם, יכול להיות מסודר יותר אם רק תעיינו בו בבדיקה שגרתית. זמן רב עבר, דברים השתנו, המוח שוכח דברים ואין מנוס מעריכת בדיקה כזו.

לצורך בדיקת ביטוחים קיימים משרד האוצר הקים את מערכת הר הביטוח באמצעותו ניתן לבדוק מה קורה עם התיק הביטוחי. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר הר הביטוח הממשלתי, לבחור בשירות הרצוי "חיפוש ביטוחים על שמי", להזין פרטים אישיים לאימות והזדהות וכך להפיק את דו"ח הביטוחים הקיימים במערכת על שימכם. הבעיה היא שיש לא מעט נתונים שלא מתגלים מעיון מדו"ח המופק. הסיבות לכך הן מגוונות ולא ניתן לשלוט עליהן. מסיבה זו רבים פונים לבדיקת ביטוחים מקצועית.

 

בדיקת ביטוחים מקצועית – איך זה עובד?

אין כמו בדיקה הנעשית על ידי איש מקצוע העוסק בתחום. הוא ידע לבדוק את הנתונים כולם, גם את אלו שחברות הביטוח לא ששות לחשוף… הוא יפיק עבורכם את דו"ח הנתונים, יבדוק מול חברות הביטוח השונות מה קורה עם הביטוחים שעל שימכם וכך תוכלו לקבל מידע מדויק ועדכני. במקרה הצורך הוא ימליץ על דרכי ייעול לתיק הביטוחי. זה יכול להיות ביטול ביטוחים כפולים שהתגלו, ביטול ביטוחים מיותרים, רכישת ביטוחים מקיפים ומשתלמים יותר וכן הלאה.

 

מהפכת הר הביטוח הבטוח

כיום, בדיקת ביטוחים מקצועית ניתנת לביצוע בקלות רבה יותר מאי פעם. איך זה עובד?  נכנסים לאתר הר הביטוח הבטוח: thesafeharb.co.il, מזינים פרטים לבדיקת הביטוחים, נציג מקצועי יחזור אליכם טלפונית לאימות הפרטים וכך בקלות ובנוחות תקבלו את כל המידע על מגש של כסף. לא צריך להתרוצץ ולא צריך להרים טלפונים לכל חברות הביטוח, יש מי שיעשה עבורכם את העבודה. נצלו זאת.

 

לסיכום

כדי לדעת מה קורה עם הביטוחים הקיימים חשוב לערוך בדיקת ביטוחים שגרתית. אמנם היא ניתנת לביצוע באופן עצמאי, אך עין לא מקצועית לא תדע לזהות נתונים רבים חסרים שיש צורך בעבודה נוספת כדי להגיע אליהם ולכן, ההמלצה הגורפת היא לפנות לבדיקת ביטוחים מקצועית. כך בקלות ובנוחות ניתן להנות מבדיקה של איש מקצוע. בדיקה כזו מובילה לייעול הביטוחים הקיימים בצורה משמעותית בדרך כלל. חבל לשלם מחיר יקר.

ביטוחים

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו