מקצועות רווחיים לנשים

המהפכה לשוויון במעמד האישה שראשיתה אי שם בשלהי המהפכה הצרפתית, נתנה את אותותיה לאורך השנים ותפסה תאוצה שהביאה לתוצאות. כיום, אותן תוצאות נראות לנו אולי מובנות מאליהן, אך אין זה דבר של מה בכך שנשים מסוגלות ורוצות לשבור את תקרות הזכוכית שאלפי שנים בנו מעליהן. אל לנו להקל דעת בהיותן של נשים רבות מפרנסות עיקריות במשפחתן. להיפך, אם אתן מרגישות שזה ייעודכן, הרבה גופים ובכללם מכללת אורין שפלטר, יכולים לאפשר לכן לרכוש השכלה פרקטית, שתכניס אתכן למעגל העבודה המאגד מקצועות רווחיים לנשים.

רשת בתי ספר

 

מהם אותם מקצועות מבוקשים לנשים?

ככל שעוברות השנים, מצטמצמת הדיכוטומיה בין גברים לנשים בשוק העבודה, כך שכמעט כל מקצוע מבוקש עבור גברים, יכול להיחשב כמבוקש גם לנשים. בכל זאת, יש מקצועות שדריסת הרגל הגברית נוכחת בתחומם באופן כה משמעותי, עד כדי ביקוש ער לנשים שיצטרפו אליהם. תחומים כמו תיווך, השכרת כיתות לימוד חיפה, יזמות ונדל"ן, הם בדיוק מסוג המקצועות האלו, שנשים בעלות אמביציה יכולות לממש בהם את הפוטנציאל הגלום בהן ולהשתכר בצורה מכבדת שאינה מתחשבת במגדר.

 

איפה רוכשים מקצועות רווחיים לנשים?

מכללת אורין שפלטר נמנית כאחד מהמוסדות לרכישת השכלה פיננסית מהמובילים בארץ. איכות הלימודים במכללה מושתתת על היותם של המרצים מקצועיים ובעלי ניסיון ארוך שנים, לצד מבנה קורסים המכוון את הסטודנטים לתפיסת מקום בשוק העבודה באופן המיטבי. לסטודנטים בקורסים השונים קיימת גישה לפורטל משרות מתעדכן שמנהלת המכללה מול טובי העסקים בשוק, כך שנוסף על ההשכלה הנרכשת מוצעת להם גם תמיכה בהשמה.

חדר למידה

 

במכללה קיים היצע רחב של קורסים מתחום היזמות כמו קורס השקעות נדל"ן, ייעוץ משכנתאות, לימודי ביטוח אלמנטרי, קורס הכנה למבחן המתווכים ועוד אפשרויות רבות לרכישת השכלה פיננסית איכותית. הלימודים מתקיימים במספר מוקדים מרכזיים בארץ לטובת הנגישות לכלל הסטודנטים ומתאפיינים ברמה גבוהה של חומרי לימוד, סגל מרצים וחווית לימודים קשובה ומשתדרגת. נוסף על אלו, המכללה מאפשרת לימודים מקוונים בשעות גמישות ואף שילוב בין מסלולי הלימוד. כך כל סטודנט או סטודנטית יוכלו להתאים את הלימודים לשגרת חייהם באופן שלא ייפגע בידע התיאורטי הנרכש ויאפשר להם לממש את סל היכולות הרחב שלהם ואת כל מה שיש למכללה להציע עבורם.

בניית תמהיל משכנתא, ניהול תיק השקעות, הצלחה במבחן הרשות לניירות ערך, זיהוי נכס מניב וחתימה על עסקאות… אלו כבר לא יכולות מקצועיות השמורות לאחוז קטן מהאוכלוסייה. אלו יכולות להיות פעולות הבאות שתעשי כאשת מקצוע מומחית תוך מספר שבועות עד מספר שנים מהיום. אז אם את מבקשת לקחת חלק בעולם החדש, שבו מקצועות רווחיים לנשים הם כבר ברי השגה, אנו ממליצים לבחון את עולמות היזמות כמו תחומי הביטוח, נדל"ן, ייעוץ פנסיוני ועוד תחומים רבים המהווים קרקע פורייה לקריירה משגשגת ומשמעותית, שתמשיך לשים את הנשים באשר הן על המפה.

אהבתם?
שתפו עם החברים!
תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
כתבות אחרונות
מאמרים נוספים
שאולי תאהבו